Klacht: Misleidende reclamenetwerken

op 11 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Heb bij jullie een cerafit gold pannenset met en dan komt het een gratis nicer dicer.wat zit er in mijn pakket een 6 delige multi rasp van 2 euro waar het bakje van gescheurd is als alternatief . heb gebeld op 9 -5-2016 en wat word er dan gezegd we kunnen niks voor u doen mevr ik kan voor u een nieuwe rasp sturen .waar ik heel de la al vol van heb liggen. Wel heel zielig om de klanten met zo,N prulding weg te sturen .zeer ontevreden klant .koopt niks meer bij teleschopping Gr mevr bergmans uit Waalwijk

Als ik een nicer dicer krijg zoals er geadverteerd word .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 11 mei 2016 om 11:22 geantwoord

Beste Klant,

Onlangs heeft u gesproken met een collega van de Klantenservice. Zoals aangegeven in het gesprek kunnen wij u niet voorzien van een 3delige Nicer Dicer.

Wij hebben u een kortingscode willen bieden de Nicer Dicer Fusion. Helaas wilt u deze uitgebreide set niet en wilt u enkel de 3delige ontvangen.

Andere alternatieven wenst u niet te ontvangen en het gesprek voort zetten was geen optie voor u.

Wij hopen dat u toch veel plezier gaat beleven aan de Cerafit gold pannen.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Rully