Klacht: Misleidende reclame wat betreft kortingen!

op 16 juli 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

13 juli 2016 ontving ik als voordeelpashouder een e-mail van de gamma waarin ik blij werd gemaakt met een pre-sale van 50% op tuinmeubelen van 11 tm 17 juli. Vandaag ben ik naar de Gamma geweest om een loungeset die deze week 839,- eur kost aan te schaffen. In de winkel naar de balie gelopen, bleek dat het alleen kon met mijn voordeelpas die ik op dat moment was vergeten. Ik weer naar huis om het pasje op te halen. Eenmaal terug in de winkel en alles gescand kreeg ik te horen dat de prijs 599,- is. Dat is geen 50% korting! Wat blijkt, Gamma misleidt in haar Reclame! Opeens geldt de prijs niet waarvoor het product op dat moment in de winkel staat, maar gaan ze terug naar de reguliere verkoopprijs a 1199,- waarover de korting wordt berekend. Dit wordt nergens in de actie benoemd of aangegeven. Heb dit met de filiaalmanager besproken en die heeft het allemaal bekeken maar kon het product helaas niet voor de in mijn ogen juiste actieprijs meegeven. Kortom, misleiding!

Klanten niet meer misleiden door de juiste voorwaarden aan de uitingen toe te voegen. En daarnaast het product verkopen voor het bedrag zoals in de reclame uitingen vermeld minus de kortingsactie a 50%. Dus verkoopprijs in de betreffende week a 839,- minus 50% korting = totaalprijs a 419,50

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sam Sam