Klacht: misleidende reclame

op 26 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

In Duitsland 4 weken de Telegraaf gekocht, Er stond vermeld dat je kon sparen voor de sauna. In de kranten stond niets.
Contact opgenomen met de telegraaf, verschillende personen aan de telefoon gehad, het is niet mogelijk dat de klacht wordt opglost.
Zelfs 1 persoon vertelde dat je op vakantie moest zijn om de krant met actie te kunnen kopen. Nogmaals uitgelegd, dat ik In Duitsland op vakantie ben, en volgens mij is dat nogsteeds buitenland.

Wat is u voorstel?

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte mevrouw Moorman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben inderdaad momenteel de door u genoemde zomeractie lopen voor onze lezers in het buitenland.

Wij vinden het vervelend dat u deze actiebonnen niet heeft mogen aantreffen in de door u gekochte kranten. Excuses voor het ongemak.

Indien u het aankoopbewijs van één van deze kranten in uw bezit heeft, ontvangen wij graag een kopie hiervan. Deze kunt naar ons sturen via het contactformulier op www.mijnmedia.nl. Wij zullen dan voor u bekijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Heeft op 07 september 2016 om 22:25 geantwoord

Wij kochten de krant elke dag in de camping winkel, er is geen aankoop bewijs.
U kunt dit na vragen op de camping. Wat wilt u dan voor bewijs. De actie stond er niet in.

Reactie van de melder van de klacht Duitsland vakantie 2016

10 maanden geleden - Graag tel contact