Klacht: Misleidende praktijken

op 04 mei 2016 over Giggo Tickets in de categorie Reizen Algemeen

Wij kochten tickets voor het Zwanenmeer in de Ethiasarena in Hasselt ( België). Op hun site wordt beschreven dat de plaatsen ‘ bij elkaar’ zijn. Blijkt dat dit helemaal niet het geval is. Als je uitleg vraagt wordt er letterlijk gemaild dat ze bij elkaar adverteren en niet ‘naast’ elkaar en dat wij de aanwezige mensen maar moeten vragen om op te schuiven?! Dus met andere woorden, mijn echtgenoot moet ( indien ze niet willen schuiven) gewoon op een andere plaats gaan zitten. Bijkomend worden de tickets verkocht voor 109€ terwijl op de tickets 47,90€ vermeld staat. Ze verkopen tweede rang zitplaatsen als zijnde categorie A of beste plaatsen.
Dit zijn malafide praktijken en zouden moeten gestopt worden. Ze hebben ons per mail zelfs ook laten weten dat ze beschuldigd worden van malafide praktijken. Daar zijn wij het dus helemaal mee eens. Het is een regelrecht misleiden van de consument. Schandalig!

Wij gaan niet uit elkaar zitten en verwachten of plaatsen naast elkaar of een terugbetaling van de kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr. Paternini