Klacht: Misleidende informatie burgers zoo

op 06 september 2018 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Ik werd bij de poort van burgerszoo aangesproken door een dame gekleed in een jas waarop het logo van burgerszoo en de bankgiroloterij afgebeeld was. Er werd mij medegedeeld dat ik geld kon besparen op de entree tickets en Dan ook nog gratis meespeelde in de loterij. Ik moest nu slechts 2 maal 13.50 betalen ipv 2 maal 22.50. Town ik echter een bevestiginsmail ontving stoned Darin dat ik verplicht was om 3 maand mee te spelen met twee loten. Hier is tijdens het gesprek absoluut niets over gezegd. Wat mij bereft pure oplichting met schijnbare medewerking van burgerszoo. Een behoorlijke smet op verder een perfecte dag. Ik ga per direct opzeggen en kijken of ik de incasso Kan blokkeren.

Ik ben tevreden met hetgeen wat mij is toegezegd of het vernietigen van deze overeenkomst en dat ik de normale entree betaal aan bankgiroloterij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Macol