Klacht: misleidende informatie bij bestellen maaltijdbox via cadeaubon

op 20 mei 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Middels een kortingsbon eenmalig een maaltijdbox besteld. Vervolgens een week later bericht gekregen dat er wederom een box voor mij klaarstond welke ik naar mijn weten niet had besteld. Uit alles bleek dat dat de bestelling middels de cadeau/kortingsbon eenmalig was.
Schijnbaar staat er ergens in hele kleine lettertje op een verborgen plaats vermeld dat je onmiddellijk aan een abonnement vastzit. Bellen met de klantenservice bleek zinloos men was niet van plan om de maaltijdbox niet in rekening te brengen en men bleef volhouden dat er duidelijk wordt vermeld dat er een abonnement wordt afgesloten, wat absoluut NIET het geval is. (ik ben echt niet blind of achterlijk).
Ik heb inmiddels een betalingsherinneringen gekregen via de mail waarin nu met een incassobureau wordt gedreigd.
Ik vind dit echt een onbehoorlijke en misleidende gang van zaken. Als je als bedrijf op zo’n manier je klanten moet werven, nou sorry hoor. Op mijn mail hieromtrent wordt niet gereageerd, dus dan maar op deze manier.

Ik ben tevreden als ik de rekening niet hoef te betalen. En een excuus zou ook best op zijn plaats zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqvc