Klacht: Misleidende Informatie

op 12 september 2018 over Happy Bodies in de categorie Lifestyle winkels

Ik ben ook geconfronteerd met een leugen verhaal bij de intake waarin ik ook werd verleid tot een lidmaatschap. Omdat ik na een jaar ziek te zijn geweest; op zoek was naar een concept, waar ik in minder tijd mijn conditie kon verbeteren. Was ideaal voor mij, om na 3 maanden te hebben geprobeerd te mogen opzeggen, en dat ik nog het geld terug kon krijgen was heel belangrijk. Ik moest helaas met spoed naar mijn land gaan tussen de 3 maanden proef tijd, ik heb de bewijs gestuurd van mijn vlieg tickets, ze zouden de abonnement bevriezen. Ik heb de stempel kaart volgemaakt en 20 keer gesport. Ik wou niet verder gaan. En precies zoals de vorige klacht heb ik ook de (Gesprek gehad, evaluatieformulier ingevuld, polsbandjes ingeleverd en een maand zitten wachten op het oordeel van de ledenadministratie. Diverse mailtjes gestuurd naar de ledenadministratie en kenbaar gemaakt dat hier sprake is van misleidende informatie. Het bijna standaard antwoord was dat het zowel op de website staat vermeld als bij de intake is besproken. Feit is wel dat als dat de motivatie moet zijn de vraag gesteld kan worden waarom er dan bij het opzeggen andere en dus misleidende informatie wordt gegeven zodat omzet over de resterende 9 maanden is geborgd.) ik kopieer deze stuk van de vorige klacht, het is gewoon precies wat aan mij is gebeurd. Ik wordt geforceerd om een bedraag van €69 euro’s maandelijks te betalen voor iets dat ik niet wil.

Ik wil geen abonnement betalen, en wil mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Happy Bodies over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MonBebe13