Klacht: Misleidende informatie

op 10 september 2018 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Heel lang ben ik met de veronderstelling geweest dat alle kip halal is bij de Domino’s, omdat sommige filialen inderdaad allemaal zeggen dat alle kip halal is. Tot ik op een dag bij een vestiging ben gekomen in Driebergen, topgozer!!! Mijn standaard pizza besteld met gerookte kip en hij zei dat dat niet halal is. Ik zo wtf? Hij zo ik denk het niet. HIj wou even voor me voor de zekerheid kijken en bleek dat er geen halal op staat. Ik dus contact via e-mail met Domino’s online. Dan krijg ik een code voor een gratis pizza (overigens van gebruik gemaakt) en excuses gekregen en dat het blijkbaar in de communicatie fout ging en dat nu iedereen op de hoogte zou worden gesteld (dus de franchise nemers). Goed, ik had een eis dat dit via facebook of dergelijke wordt gecommuniceerd, dus ik kon een reply sturen en heb dat twee keer gedaan in een periode van een paar maanden, maar nee hoor, krijg helemaal geen reactie meer, dan maar zo !

Een campagne op facebook minimaal om te vertellen dat pas op de gerookte kip is niet halal en ik denk dat ik wel een leuk bedragje verdien als compensatie hiervan, want heb superveel niet halal dingen gegeten hierdoor en dit vind ike cht niet leuk! En met bedrag bedoel ik coupon van een mooi bedrag om voorlopig wat lekkere dingen bij de domino's te kunnnen eten, want begrijp me niet verkeerd, vind verder domino's erg lekker, maar ben gewoon kwaad over deze niet nette afhandeling !!!!!!!!!!!!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Reactie van de melder van de klacht Nvt nvt

3 maanden geleden - Ik krijg net een bericht dat ze mijn klacht niet willen opnemen? Huh... why?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nvt nvt