Klacht: misleidende folder

op 29 augustus 2016 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

in bijgaande folder staat alle varianten weleda gezichtsverzorging 9.99. toch moest ik 24,99 afrekenen. wordt aan de kassa gesteld dat het alleen gaat om de amandel reinigingsmelk. Dat is misleidend want de dagcreme die ik heb gekocht valt ook onder de categorie gezichtserzorging. En er staat ALLE, BIJVOORBEELD de reingingsmelk. Dat is dan foute informatie en ik noem dat misleidend. Dit is niet de eerste keer dat ik bij ZOGENAAMDE acties van da bedrogen uitkom. Ik voel me zwaar bedrogen.

als gestopt wordt met misleidende folders met zogenaamde acties die niet kloppen en ik mijn geld terugkrijg. Ik heb 2 tubes gekocht.
actiefolder en aankoopbon stuur ik hierbij.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 29 augustus 2016 om 07:11 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:44 geantwoord

Nee, er staat echt: \"gezichtsverzorging ELKE variant\" . De dagcreme die ik heb gekocht behoort daartoe. En BIJVOORBEELD de amandel reinigingsmelk. Dus niet alleen de reinigingsmelk.

Ik zal de klacht ook voorleggen aan een programma als kassa of de consumentenbond. Het lijkt me nogal duidelijk dat de uitleg die eraan gegeven wordt zo niet in de folder staat. Zorgvuldiger benoemen want dit is niet goed.

Alle klachten die gemeld zijn door corbeau