Klacht: Misleidende dienstverlening om eenvoudig geld te verdienen

op 31 januari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Namens mijn zoon zijn Zorgtoeslag beeindigd. Omdat je niet precies weet hoe dit werkt gebruik je Google en zoek je op “zorgtoeslag beeindingen”.
Via de bovenste zoekresultaten kom je op de website jouwtoeslag.nl. Deze site helpt je eenvoudig verder maar je hebt eigenlijk geen idee dat dit niet de site van de belastingsdienst is maar van een tussenpersoon die hiermee eenvoudig geld verdient.
Pas in het laatste scherm waarin om bevestiging wordt gevraagd staat dat er eenmalig 29,50 wordt ageschreven.
Ik vind dit misleidend en een vorm van diefstal.
Omdat ik geen bevestigsmail ontving ben ik direct naar de site van de belastingsdienst gegaan om nogmaals te beeindigen. Dit gaat net zo snel en kosteloos!!

Als deze methode aan de kaak wordt gesteld om ellende voor andere te voorkomen en als ik mijn 29,5o terug heb ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:22 geantwoord