Klacht: Misleidende bedriegers

op 07 augustus 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Heb net zoals anderen de scheermesjes (gratis, geen verzendkosten e.d.!) geprobeerd.
Na 15 dagen kreeg ik een factuur € 25.08 onmiddellijk te betalen.
Heb dit gedaan en mij via de website ‘afgemeld’. Een aantal maanden later – volgens mij 3 – herhaalde dit zich weer.
Wederom manieren gevonden om mij af te melden – gemaild en gebeld maar helaas zonder resultaat.
Ondertussen heb ik al 4x moeten betalen – en dit bedrag is steeds rond € 25 !
Ik wil graag dat ze stoppen met het toezenden van dit product en dat ik kan stoppen met betalen !

Als ik geen scheermesjes meer krijg toegestuurd en als ik niet meer moet betalen. Ik wil hier volledig van af - geen reclame ontvangen e.d.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Naar aanleiding van de mail die u ons stuurt, kunnen wij u niet vinden in ons klantenbestand. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan willen wij u vragen om uw oude postcode en/of uw lidnummer zodat wij u verder kunnen helpen. Als het probleem al verholpen is dan hopen wij dat u naar tevredenheid geholpen bent.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 17 juli 2015 om 13:39 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Margauxb