Klacht: Misleidende advertenties

op 26 juli 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Op Marktplaats, trovit, Minuta op alle sites staan appartementen en huizen aangeboden die al niet meer in de verhuur zijn. Je kan de woning pas bekijken al hiervoor abonnementsgeld is betaald en dan word je doorgestuurd naar een andere site waar je weer abonnements geld moet betalen. Op Marktplaats zetten ze dat het huis direct bij de eigenaar is maar dat is misleiding. Huurexpert moet stoppen met het misleiden van consumenten. Ze stelen advertenties van andere sites en vangen daarvoor abonnementsgelden. De goedkope woningen die zij aanbieden zijn voor 95% al verhuurd en blijven gerust 1 jaar staan op hun site. Huurstunt al die sites doen hetzelfde. Misleiding en frauduleus noem ik dat. Ik heb inmiddels overal abonnementen en als je dan eindelijk bij de echte aanbieder komt is het huis allang weg. Honderden euro’s weg gegooid.

Eerlijke advertenties die niet gestolen zijn van andere sites en wel direct naar de eigenaar en/of aanbieder gaan. 1x abonnementskosten is normaal.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PetroNella2017