Klacht: misleidende advertentie en informatie

op 12 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Mijn partner en ik wilden een midweek op vakantie.
We zijn op internet gaan zoeken en vonden de website van Roompot.
Daar zagen wij de Chalet type Hackfort 4, het MODERNE Chalet.

Eenmaal aangekomen op 10-7-17, keken wij met verbazing naar het chalet waar wij in mochten verblijven.
Het lijkt totaal niet op het chalet waar wij voor hebben betaald.

De tweede dag van ons verblijf, hebben wij contact met jullie gehad.
De medewerker gaf aan dat er niets vanuit Roompot gedaan kon worden, omdat wij al ingecheckt waren en dat jullie te ver weg zijn om iets voor ons te kunnen betekenen, en dat wij maar naar de receptie van De Achterhoek moesten gaan, want die zouden het wel verder regelen.

Wel zouden jullie gelijk de website updaten, vanwege de misleidende foto’s en informatie.

De medewerkers waren ook niet op de hoogte dat Roompot maar 1 foto heeft, namelijk van de moderne Chalet, waar WIJ voor hebben betaald, maar nu in een verouderde chalet moeten verblijven.

De medewerkers van de receptie vinden het erg makkelijk dat jullie ons naar de receptie sturen.
Wij zijn het daarmee eens.

Het probleem is dus dat wij gedwongen in een vakantiehuisje verblijven die verouderd is, terwijl wij voor een moderne chalet hebben betaald.

Ook hebben mijn partner en ik tijdens het boeken naar Roompot gebeld om te vragen of er handdoeken aanwezig zijn.

Handdoeken zouden aanwezig zijn , samen met schoonmaakspullen.
Dat was dus niet het geval.
Wij hebben zelf de spullen moeten kopen, terwijl er aan de telefoon werd verteld dat die al aanwezig waren.

Mijn partner en ik eisen een tegemoetkoming in de kosten, want wij voelen ons misleid, bedrogen en respectloos behandelt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nick3693