Klacht: misleidende advertentie

op 01 september 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Neckermann misleidt de consument met reisaanbiedingen.
Na dagen zoeken wil ik ingaan op uw aanbieding.
Heb verlof geregeld en oppas voor de hond.
Eindelijk ben ik zover om te boeken komt na een paar keer doorklikken gewoon de basisprijs in beeld.

smartline Koala Garden Gran Canaria,Nu € 608
Je bespaart vandaag -€ 409
(zie website)

Vriendelijk verzoek ik u de boeking definitief te maken tegen het voordeeltarief.
I

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Maas

5 jaren geleden - Ik heb bij consu wijzer de volgende melding gedaan: Neckermann meldt in de aanbieding: U bespaart vandaag - euro 409,00. In het 2e scherm stond de reis prijs minus de korting. Bij de definitieve boeking stond de prijs exclusief korting. Na chatten en bellen geeft Neckermann aan dat dit een foutje is. Ik heb nog een schermprint

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 september 2015 om 14:47 geantwoord

Klacht is afgehandeld. Uitgelegd dat Neckermann werkt met flexprijzen waardoor de prijzen dagelijks kunnen schommelen.

Reactie van de melder van de klacht Maas

5 jaren geleden - Klacht heeft de status opgelost gekregen maar de klacht is niet opgelost. Neckermann heeft een aanbieding gedaan die niet nageleefd wordt. Aanbieding was geldig op 1 september en hiervan heb ik een schermprint. Derde scherm gaf pas een stop.

Heeft op 04 september 2015 om 16:53 geantwoord

Dit is geen oplossing van de klacht! Neckermann doet een aanbieding die niet waargemaakt wordt.
Aanbieding was geldig op 1 september en hiervan heb ik een schermprint. Derde scherm gaf pas een stop. Pure misleiding!

Alle klachten die gemeld zijn door Maas