Klacht: misleidende aanbieding 3sterrenhotel van vrij uit

op 15 augustus 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Er staat in de beschrijving dat Gasthof Venedigerblick in Neukirchen am grossvendiger accommodatie
aanbied zoals een overdekzwembad, sauna, bubbelbad, stoombad, infraroodcabine.
dit alles is zeker geen van alle aanwezig en niet waar waar je wel voor betaald en er vanuit gaat dat het aanwezig is jonge kinderen die teleur gesteld zijn dat ze niet kunnen zwemmen enz.
je spaart er een heel jaar voor om teleur stelling te voorkomen en wat krijg je teleurstelling. dit verwacht je zeker niet van vrij uit reizen

Als de beschrijving aangepast wordt zodat teleurstellingen voorkomen kunnen worden.
deel van het bedrag terug geboekt wordt, omdat je ervoor betaald hebt en niet gekregen hebt.
anders boek je zonder al deze accommodaties en ben je veel goedkoper uit.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 20 september 2016 om 16:24 geantwoord

Geachte heer Schoonderwal,

Het is onprettig, dat bepaalde faciliteiten ter plaatse niet beschikbaar blijken te zijn. Vrij Uit heeft een 24-uurs servicenummer beschikbaar, waarbij het de bedoeling is tijdens uw verblijf een oplossing te kunnen bieden. Daarbij kan bijvoorbeeld vervangende accommodatie worden geboden, waarbij deze faciliteiten wel meer aan de wensen van uw vakantie kunnen beantwoorden.
Inmiddels hebben wij u ook een inhoudelijke reactie per e-mail gestuurd.

Customer Service Vrij Uit

Alle klachten die gemeld zijn door vrij uit