Klacht: Misleidende aanbieding

op 01 augustus 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

In de folder maandag 31 juli t/m zondag 8 augustus staat de aanbieding
50 % korting op heel veel steigerhout &plaatmateriaal*.
Dus ik naar Karwei en wil 4 stuks platen meenemen.
Daar ik niets kan vinden vraag ik het aan een personeelslid.
En deze verteld mij het volgende, Mijnheer deze hebben wij niet de aangeboden platen zijn restanten en hebben wij niet misschien staan er nog een paar in andere filialen dus wij gaan kijken.
Blijken er in Bodegraven 4 stuks te staan en in Oosterhout nog 2 maar ik woon in Waalwijk dus de afstand is te groot om ze te gaan halen.
Het betreft dus de Karwei in Waalwijk.
Dan volgt een discussie wat de medewerker zegt dat dat in de advertentie staat het aanbod van winkel tot winkel verschilt en dat staat ook onder aan de bladzijde echter met 2 stuks sterretjes **

dus voor de duidelijkheid staat er, Kijk op Karwei.nl of in de bouwmarkt voor nog meer artikelen **

50%korting op heel veel steigerhout &plaatmateriaal*

En volgens mij hoort het een sterretje bij de Underlayment Radiata platen voor 8,74 euro en moeten wij deze gewoon in de winkel krijgen desnoods met een tegoed bon waarmee we de platen kunnen ophalen als deze binnen zijn .

Want op deze manier worden wij bedonderd door Karwei.
En vind ik deze advertentie misleidend en voel ik mij bedondert
Tevens is dit voor mij een reden om mijn klantenkaart in te leveren.

Als deze zaak netjes opgelost wordt en dergelijke advertenties niet meer geplaatst worden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g leytens