Klacht: Misleidend proefabonnement

Ruvwan op 29 maart 2018 over StudeerSnel in de categorie Opleidingen en cursussen

Een jaar geleden heb ik een proefabonnement afgesloten bij Studeersnel, inmiddels 4 termijnen later zie ik dat deze destijds automatisch is omgezet in een Premium account. Zodoende ben ik een jaar later ruim 70 euro lichter zonder dat ik kennis had van mijn abonnement. Ik heb in deze periode nog wel bestanden van Studeersnel geraadpleegd maar naar mijn inziens komt dit niet in de buurt van dit bedrag aangezien het ook gratis bestanden bevat.

Ik voel mij opgelicht want ik heb een jaar lang betaald voor een dienst waar ik geen kennis van had en dus niet optimaal heb gebruikt. Bovendien had ik nooit bewust voor deze dienst gekozen omdat Studeersnel een ruim aanbod aan gratis bestanden aanbiedt.

Ik ben tevreden als Studeersnel met een gepaste oplossing komt, voor mij voelt het alsof ik m'n geld heb weggegooid.

Bovendien vind ik dat het niet mag kunnen dat je zo makkelijk overgaat op een betaald abonnement. Ik voel me bedrogen en ik ben niet de eerste!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar StudeerSnel over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door StudeerSnel in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat StudeerSnel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

StudeerSnel

Heeft op 29 maart 2018 om 13:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door