Klacht: Misleidend en klantonvriendelijk

op 17 juni 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden stoelen besteld bij Sanders meubelstad onder schriftelijke voorwaarde dat wij de stoelen voor een bepaalde datum zouden krijgen, dit in duidelijk overleg met de verkoper. Sanders meubelstad bleek later toch niet de stoelen op tijd te kunnen leveren, maar ons voorschot wilden ze ook niet teruggeven. We mochten niet annuleren al was dit wel de afspraak, zij hielden zich vast aan hun algemene voorwaarden, dus laat je niet om de tuin leiden met hun praatjes. Telefonisch contact gehad met mevrouw van Nooij, hier was niet mee te spreken, zij gaf geen antwoord op onze vragen. De boel wordt verdraaid, totaal onprofessioneel. Na een mislukte poging tot levering, hebben zij ons nog 75 euro berekend omdat wij niet thuis waren, terwijl er geen afleverafspraak was gemaakt. Juridisch zijn we er niet uitgekomen omdat Sanders meubelstad liever wat centjes verdiend dan een goede reputatie houdt. Koop hier niet!

Gewenste Oplossing:

Als de tent gesloten wordt, niemand dient zo behandeld te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 18 juni 2016 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Nguyen,

Dank u wel voor uw bericht op Klacht.nl en Klachtenkompas
Vervelend te vernemen dat u geen goede ervaring heeft gehad met Sanders Meubelstad en u bij deze aankoop geen goed gevoel heeft overgehouden.

Wij wensen u een fijn weekend

Met vriendelijke groet,
Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 18 juni 2016 om 22:47 geantwoord

Dit is geen oplossing voor ons, maar gelukkig bevestigen zij hiermee wel dat het ze totaal niets doet. Tip voor Sanders meubelstad social media en mond op mond reclame gaat het snelst, vergeet dat niet. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, maar jullie hebben wel geleerd om ons een fijn weekend te wensen. Fijn weekend iedereen.

Alle klachten die gemeld zijn door N Nguyen