Klacht: Misleidend en belachelijk dat dit kan.

op 21 juli 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik dacht op de site van de belastingdienst te zitten om zorgtoeslag aan te vragen voor mijn dochter van 18 jaar.
Nu wordt er ineens 29,50 van haar rekening afgeschreven. Na wat telefoontjes kom ik erachter dat het via de site zorgtoeslag.nl is aangevraagd en dat niet bij de belastingdienst hoort. Dit is zo misleidend en je kan het ook niet meer terugdraaien. Het is een tussenpersoon waar je voor betaald, maar dat is echt niet duidelijk aangegeven. Ook dat er een bedrag van je rekening wordt afgeschreven is niet duidelijk aangegeven.
Echt te belachelijk voor woorden dat de namen kunnen misbruiken op internet en je denkt dat je een normale aanvraag doet maar nu ineens een bedrag van je rekening wordt afgeschreven.
Op slinkse wijze hebben zij ervoor gezorgd dat je op hun site terecht komt via google en kan je niet zien dat dit eigenlijk niet de officiele weg is en je bedonderd wordt en geld moet betalen voor iets wat eigenlijk gratis hoort te zijn.
Nadat ik met ze gebeld heb blijkt dat dit in de algemene voorwaarden staat waar je akkoord mee bent gegaan. Zo gemeen!!
Ik heb er veel moeite mee en het maakt me heel boos dat dit zomaar kan en dat er zulke bedrijven bestaan die dit zomaar kunnen doen. De kinderen moeten hier uren voor werken. Schandalig.
Het bedrag staat toch ook niet in verhouding met wat ze voor je doen.
Dat deze bedrijven niet aangepakt kunnen worden. Als je ziet hoeveel klachten er al over ze zijn, moet er toch door iemand ingegrepen kunnen worden.

Ik wil dat dit wordt teruggedraaid en dat mijn dochter haar geld terugkrijgt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 09 september 2016 om 10:40 geantwoord

Heeft op 25 september 2016 om 09:29 geantwoord

Ik begrijp uw mail niet zo goed.
Ik wil uw diensten niet voor 29,50 en wil graag dat jullie dit bedrag aan mijn dochter terugbetalen. Ook heeft zij nog steeds geen zorgtoeslag ontvangen dus de aanvraag is ook niet goed gegaan. Ze heeft jullie wel betaald maar tot op heden nog geen geld ontvangen, terwijl ze al voor 2 maanden een toeslag had moeten ontvangen.
Dus ik wil dat jullie het geld aan haar terugbetalen en met terugwerkende kracht de aanvraag van haar annuleren. Graag ontvang ik hier een bevestiging van.

Reactie van de melder van de klacht BSF

2 maanden geleden - Mijn klacht staat op opgelost maar is helemaal nog niet opgelost!

Reactie van de melder van de klacht BSF

2 maanden geleden - Mijn klacht is door jullie op opgelost gezet maar is helemaal nog niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door BSF