Klacht: Misleidend contact

op 14 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb vorige maand een sim only abonnement afgesloten bij Tele2. Vandaag heb ik bij de launch van de nieuwe iPhone XS dit abonnement verlengd via de grote ‘verleng je abonnement nu’ knop in mijn account. Na alle stappen doorlopen te hebben en de aanvraag bevestigd te hebben heb ik niets meer terug gehoord.

Ik heb vervolgens om 11u met Tele2 gebeld, waarbij een medewerker mij verzekerde dat alles in orde was en mijn bevestiging rond 18u zou volgen. Om 18u nogmaals gebeld, en toen vertelde een andere medewerker dat ik pech gehad had: ik had minder dan 3 maanden een Sim Only abonnement en mocht dus niet verlengen.

Het feit dat er een grote verleng-knop in beeld stond en dat er geen correspondentie was gestuurd maakte allemaal niets uit. Ik had pech gehad en kon een nieuw abonnement afsluiten. Mijn positie op de wachtlijst was ik kwijt, en ik mocht niet met een leidinggevende spreken.

Telefoon alsnog geleverd volgens oorspronkelijke positie op wachtlijst. Betere communicatie op 'Mijn Tele2'.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.vanliefland