Klacht: Misleidend

op 08 december 2015 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Toen ik al een tijdje 18 was, heb ik uitendelijk toch mijn zorgtoeslag aangevraagd.
Nouja, niet echt. Ik had het via het internet gedaan en kwam op zorgtoeslag.nl , Niet wetend dat het een misleidende website was heb ik mijn gegevens ingevuld.
Na een aantal weken zag ik een bericht dat er 29,50 af werd geschreven. Toen ik dat zag heb ik gelijk de bankrekening geblokeerd, en krijg nu een herinnering via de mail. Als ik het bedrag niet betaal, dan krijg ik een aanmaningskosten erbij.
Ik weet niet zeker of ik het bedrag beter kan betalen of niet, en dan achteraf het terug laten storten. Maar ik vind dit wel vreselijk misleidend.

Ik zou graag willen dat de facature word vernietigd of als ik het geld heb overgemaakt , teruggestort krijgen.

Reactie van de melder van de klacht Yi-hong Tang

10 maanden geleden - Tot op de dag van vandaag heb ik het nog niet betaald, ik heb een maand geleden een aanmaning binnen gekregen. Ik woon buitenshuis, dus ik heb de brief laat binnen gekregen. Het totale bedrag dat ik vandaag heb betaald is 52,00 euro. Het is niet zeker of ik nog een aanmaning krijg door het laat betalen van deze aanmaning, maar daar zou dan 40 euro bovenop komen, dus een totaal bedrag van 92,00 euro. Ik zou dit bedrag terug willen, de website is misleidend. In eerste instantie dacht ik dat er een mogelijkheid was dat er achteraf een zorgtoeslag werd aangevraagd door de eigenaar van het webdomein. Maar dat is tevergeefs, er is niks gebeurt, dus wil ik mijn geld terug. En de behandeling van de klachten is abnormaal langzaam, of mijn klacht is blijkbaar gewoon genegeerd. Ben hier niet al tevreden mee.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:14 geantwoord