Klacht: Misleidend

op 21 mei 2020 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

In de folder van 18 mei tm zo 24 mei 2020 staat een pagina grote advertentie van 40% korting op histor perfect finish lak. Er staan 2 afbeeldingen bij, de grote afbeelding betreft 2 bussen, 1 grote bus histor perfect finish houtlak, en een kleinere bus histor perfect finish grondverf. De kleinere afbeelding betreft alle perfect finish bussen waaronder ook weer de grondverf en de korting. Ik naar karwei voor zo’n perfect finish bus grondverf, en bij de kassa moest ik ineens het volle pond betalen, ik heb de jongedame gewezen op de folder waarna ze aangaf dat het enkel op de lak was. Nogmaals op geattendeerd dat de grondverf er wel degelijk bij staat en niet 1 maar 2 keer. De jongedame haalde haar schouders op en herhaalde de alleen lak. Dit vind ik nu echt misleidende reclame, als er zelfs al tot 2x toe afbeelding op staat. Ik heb de grondverf niet gekocht. 40% extra prijs

Ik ben heel erg teleurgesteld, ik zou tevreden zijn als voor de grondverf ook 40 % verrekend zou worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie 1