Klacht: Misleid door wehkamp

op 22 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Hallo ,

Ik heb via de website van wehkamp op 5/09/16 een laptop gekocht en er stond duidelijk levertijd 1/3 werkdagen . Sturen ze een mail na 2 dagen op 7/09/16 de levertijd ja nu 3 weken . Door dit probleem kan mijn kind niet meer de les op school volgen , er word nu een leerplichtambtenaar ingeschakeld . We hadden het juist gekocht voor de goede deal en de levertijd , ik heb wehkamp gebeld en het enige wat ze doen is excuseren en een waardebon geven van 10 euro . Sorry daar heb ik niks aan als ik 1000 euro heb uitgegeven ..

Ik sta open voor een goede oplossing .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Beste, ik heb uw klacht doorgelezen en ik snap de frustratie. Het is ook zekere geen fijne situatie voor uw kind maar ik niks anders voor uw doen op dit moment. Het is echt afwachten totdat het product weer op voorraad komt. Een product kan bijvoorbeeld eerst op voorraad staan en wanneer een product op dat moment door meerdere klanten tegelijk wordt besteld kan het zo zijn dat het product uitverkocht raakt en er een andere levertijd bij komt te staan. Wel wil ik u erop attenderen dat de levertijd voor uw laptop geen 3 weken, maar 5-10 dagen is. Inmiddels zijn we al 5 dagen verder en ik verwacht dat het niet lang meer zal duren. Zodra het artikel verzonden kan worden krijgt u hierover bericht. Ik hoop op uw begrip en wil u vragen om het nog een paar dagen af te wachten. U hoort zsm van ons terug. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Akhtar