Klacht: Misleid

op 30 september 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Op 12 september 2017 zijn we benaderd door Garantiebellen, met de mededeling dat KPN stopt met middel klein bedrijf en dat zij het zullen overnemen, omdat zij een onderdeel van KPN zijn. KPN zult zich in de toekomst richten op grote bedrijven en Garantiebellen richt zich op de middel klein bedrijven. Vervolgens werd onze gegevens opgenoemd en toen ik de telefoniste Lea onderbrak, vond ze dat niet leuk. Vervolgens ging ze opnieuw alles opsommen en werd gevraagd of de gegevens kloppen. Volgens haar heeft ze de informaties ontvangen van KPN, omdat zij niet meer richt op kleine bedrijven. We hoeven ons geen zorgen te maken, omdat zij ook van KPN zijn. Alle gegevens dat ze had opgenoemd klopt. Vervolgens zou ik binnen 48 uur alle informaties ontvangen.

Ik heb de klantenservice gebeld en informatie opgevraagd, volgens de klantenservice is dit niet goed doorgekomen. We hoeven ons geen zorgen te maken. We hebben geen contract aangegaan Garantiebellen, omdat de band opname niet duidelijk was. Uit voorzorg kan ik mail sturen naar ze, als bewijs dat ik geen contract met ze willen en bij deze willen annuleren. En ik heb een mail naar ze toegestuurd binnen de 7 dagen die Garantiebellen hanteren!! Ik moet wel de komende 48 uur opletten of het “misschien” als nog is doorgekomen. Ik heb geen mail en telefoon van ze ontvangen. Nu 2 weken later ben ik volgens Garantiebellen een contract aangegegaan met ze!!
Ik voel me misleid en opgelicht.

Ik wil geen contract met Garantiebellen en ik wil bij mijn huidige "KPN" contract blijven.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garantiebellen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garantiebellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.F.