Klacht: miskoop bij Rofra

op 07 augustus 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Op 3 Juli werd mijn bestelde rib fluwelen bank en fauteuil geleverd. Bij het uitpakken bleek dat de poten voor de fauteuil niet gemonteerd konden worden omdat de bevestigingspunten eenvoudigweg ontbraken en niet gemonteerd zijn tijdens de fabricage in het frame. De bank bleek hetzelfde euvel te hebben maar bleken de poten er helemaal niet bij te zitten en was ook nog de verkeerde kleur geleverd. De jongens van het transport waren top maar vertelden dat het een groot drama was met Rofra. Op 4 zendingen gaat er bij 2 alles fout en moet alles retour. Ook is er totaal geen service voor de klant bij Rofra. Nadat wij de problemen hadden vastgesteld zijn wij gaan bellen met Rofra hoe dit opgelost moest worden. Blijkbaar is er een buitenlandse aangenomen om de klacht te beantwoorden en met een accent werd ons even duidelijk gemaakt dat ik eerst alles maar eens moest betalen aa de bezorgers. Daarna keken ze wel wanneer en hoe dit op te lossen. Er was met Rofra niets te bespreken en het enige wat bij hun telt is niet het leveren van een perfect product of klanttevredenheid, maar het innen van de openstaande factuur. Dat de producten niet deugen, er verkeerde kleur stof is gebruikt, er blijkbaar geen kwaliteit controle is tijdens de fabricage en een klant met een huis zit zonder meubelen door hun fout interesseert Rofra helemaal niet. Op basis van deze ervaring en hun houding dat zij mij wilde dwingen de factuur eerst maar volledig te betalen, heb ik alles geannuleerd en de meubelen mee teruggegeven met de chauffeurs. Ik eis mijn aanbetaling terug van Euro 550 maar Rofra reageert daar niet op en wil, hoe belachelijk ook, dat ik alles betaal. Wat een triest gegeven ia het als je zo in Nederland je zaken moet doen. Zelfs een programma van M. De Bouvrie is met Rofra in zee gegaan Zegt ook iets dat hier niet kundig gecontroleerd wordt hoe Rofra inmiddels bekend staat met hun service richting consument.

Indien ik per direct mijn aanbetaling van Euro 550 terugkrijg van Rofra.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CHJ Maas