Klacht: Miskoop

De zoveelste keer mij laten vangen. Er is duidelijke zichtbare schade aanwezig terwijl we een ‘als nieuw’ toestel gevraagd hebben. De Chinese tekens staan bijna overal ook al staat de iPhone in het Nederlands ingesteld. De ‘back’ button werkte niet bij het instelscherm. De batterij heeft nog maar een 84% oplaadcapaciteit bij ontvangst wat duid op een duidelijk gebruikte batterij terwijl ze een nieuwe beloven. Het toestel was voor een verjaardag bedoeld maar dit pakt nu wel even anders uit. Er stonden ook veel vingerafdrukken op (en dit in tijden van corona)… en zelfs al zouden we het én retour moeten doen én op eigen kosten, is dit niet verantwoord in tijden van Corona en zal de teleurstelling enkel maar groter zijn.

Retour op kosten van bedrijf, compensatie van 50 EUR op nieuw toestel dat uiteraard wel naar behoren en verwachtingen is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TelefoonDiscounter.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TelefoonDiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mathieuke