Klacht: Mishandeling gefaciliteerd door verhuurder

op 13 augustus 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Er is mij 18 jaar ( van de 20 jaar ) slaapschade toegebracht (oa.) door overlast dat al om half 6/6 uur smorgens begon en pas rond half 9/0900 stopte , waarna het weer begon om half 4 / 4 uur tot en met half 1/half 2 snachts. Ik ben kapot gemaakt willens en wetens door de buren en verhuurder eigen haard die dit gewoon toestond ondanks mijn duizenden meldingen zowel telefonisch als schriftelijk. Ik heb als een zombie een living hel overleefd, een complete nachtmerrie doorstaan, waarna door een andere medewerker van eigen haard die vorm van overlast iniedergeval werd gestaakt van de ene op de andere dag. Na 18 jaar. Dat hadden ze toen 18 jaar geleden al mogen doen. De rest van de diverse vormen van overlast lieten ze doorgaan. En pas nu ze op vakantie zijn kom ik helemaal bij met de horror in het vooruitzicht dat ze ook weer van vakantie terug komen. Het is als samenwonen met de verkrachters van je leven en dan wordt ik nog uitgelachen ook. Ik ben failliet en kan dit niet meer inhalen, ik heb ervaringen opgedaan die ik niet had willen hebben. De slaap afgenomen worden valt onder mishandeling. Het valt zelfs onder martelpraktijken, daar is niets overdrevens aan, probeer dat regime zelf maar eens uit.

Bovenstaand hoort strafbaar te zijn maar eigen haard koos ervoor om mij een grote bek te geven door de telefoon en de boel om te draaien en mij te beschuldigen van overlast . Opeens gingen ze me lopen bestoken met brieven daarover wat mij ook de stress in bracht bovenop de stress die ik al van de buren had. Eigen haard treiterd dus gewoon mee en is onderdeel van het probleem. Dat is dus het toppunt van onbeschoftheid en sadisme. Ze probeerden / proberen me mijn huis uit te werken en hebben heel veel redenen om mijn bewijsmateriaal tegen hun kwijt / weg te maken. Wat mij gebeurt is door hun grove nalatigheid hoort strafbaar te zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat