Klacht: Mishandeling

op 31 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wou de trein pakken richting tilburg maar op het signalenbord stond aangegeven dat de trein niet reed om 09.00uur.
De trein is om 09.00uur wel gekomen met een vervangende sprinter.
Ik ben ingestapt want ik moest naar tilburg. ik heb geen kaartje gekocht want daar had ik geen tijd meer voor. En op het bord stond aangegeven dat de trein niet reed dus had ik ook geen kaartje gekocht.

De conducteur vroeg om een treinkaartje en ik zei dat ik die niet had gekocht omdat er dus op dat bord stond: trein rijdt niet.
hij vroeg om mijn legitimatie
Tegelijkertijd belde ik met mijn moeder en zocht ik naar mijn legitimatie in mijn tas.
Ik wou de trein uitstappen bij de volgende halte, heeft de conducteur een paar keer mijn arm weggeduwd met mijn telefoon in me handen en ik zei dat hij mij niet moest aanraken. Hij greep mij bij mijn jas en bij mijn vel. Hij sleurde mij mee naar buiten terwijl mij tas alle kanten opvloog.
Hij gooide mij letterlijk naar buiten uit de trein.
Ik viel heel hard op gegrond en had pijn aan mijn handen en linker bovenborst.
Er waren getuige maar niemand deed iets.

Conducteur ontslaan.
excuusbrief

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van NS

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Henskens,Graag beantwoord ik uw reactie. U bent niet tevreden over het gedrag van een van onze conducteurs. Ik vind het erg vervelend dit te lezen.Onze medewerkers hebben een servicegerichte taak en vanzelfsprekend hoort daar een klantvriendelijke opstelling bij. Al onze medewerkers zijn zich hier goed van bewust. Helaas heeft u met het voorval zoals u in uw brief beschrijft duidelijk een andere ervaring.U dient deze klacht niet via een officieel kanaal van NS in. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, verzoek ik u uw klacht schriftelijk in te dienen en te sturen naar:NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ Utrecht of een webformulier in te vullen via onze site www.ns.nlWij verzoeken u enige uiterlijke kenmerken van de betreffende conducteur te vermelden. Het vertrek- en aankomststation, reisdatum en vertrektijd te benoemen.Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice

NS

Heeft op 03 april 2013 om 13:31 geantwoord

klant dient klacht rechtstreeks bij NS in te dienen.

Alle klachten die gemeld zijn door priscillahenskens