Klacht: Misgebruik

op 09 september 2017 over Hema verzekeringen in de categorie Verzekering

Tegen partij had een schade gemeld op mijn kenteken nr en hemaverzekering alleen een mail naar over deze schade melding gestuurd, en helaas kon ik niet op dat moment mijn mail lezen wegens prive situatie. Maar ik had op dat moment helemaal geen ongeluk gehad. Hema verzekering heeft mijn telefoon nummer, maar ze hadden mij niet gebeld en later ook had ik geen mail ontvangen. Nu hebben ze vergoeding aan tegenpartij overgemaakt zonder ik weet. Ik heb geen schade formulier ingevuld, ik heb niet geaccepteerd, maar ze hebben alles goed voor tegenpartij gedaan. Eigenlijk had ik er helemaal geen ongeluk en ik wist het ook niet wie tegenpartij is. Iemand had mij misgebruikt en Hemaverzekering had voor hem beholpen. Hema verzekering had met mij telefonisch zo brutaal en agressief gesproken en ik kon niet hele nacht slapen door deze misgebruik. Ik ga echt iets stappen volgen tegen Hema Verzekering.

Ik wil een goede oplossing van Hema, want nu is mijn premie hoger geworden. Waarom moet ik hogere premie betalen door die onbekende gebeurtenis?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hema verzekeringen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Gajan

3 maanden geleden - Beste, Ik wacht op uw beoordeling over mijn klacht. Heb u niets van Hema verzekering hierover gehoord? Ik verneem het graag van u. Alvast bedankt, Nala

Alle klachten die gemeld zijn door Gajan