Klacht: misbruik van ouderen

op 27 juni 2016 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door iemand die aan de deur komt is een abonnement verkocht aan mijn dementerende vader.79 jr Hij heeft er nooit gebruik van gemaakt. Nu voor jaar 2 weer een rekening. Om het stopt te zetten moet ik ook nog administratiekosten betalen.

Gewenste Oplossing:

Dat deze verkooptactieken gebruikt worden bij mensen die een weerwoord hebben en niet bij ouderen die te kampen hebben met geheugenproblemen, alleenstaand en niet weerbaar zijn.
kosteloze annulatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct PC

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct PC nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct PC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct PC

Heeft op 13 januari 2017 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ariebom