Klacht: Mis tevreden na herboeking

GUIDO Mergaert op 18 februari 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Verleden jaar heb ik de boeking 267741 gedaan bij Sunparcs
(verlijfdatum 27/03 tot 03/04/2020 gebruik makend van een waardebon
gekocht bij vakantieveilingen (PK9F5E).De boeking werd aanvaard door sunparcs en bevestigt naar mij toe.Totale kostprijs 525 euro.
Door corona werd deze vakantie door Sunparcs geannuleerd en heb ik een mail gekregen op 11 juni 2020 met een voucher met als code
LZ7XXGIL1VD8CG0OML8T ter waarde van 277€.Geldig tot 27-032021.
In alinea drie staat zwart op wit:
Uw oorspronkelijke boeking had u gemaakt via onze actie met
vakantieveilingen.Ook voor uw nieuwe verblijf kan u gebruik maken van
dit voordelig aanbod

Begin januari 2021 wil ik een herboeking doen maar lukt niet omdat mijn waardebon van vakantieveilingen niet aanvaard werd.
Na telefonisch contact met Sunparcs wordt ik door verwezen naar vakantieveilingen.Vakantieveilingen zend mij door naar Sunparcs.
Ik word verschillende keren van het kastje naar de muur gezonden
zonder oplossing terwijl mijn telefoonrekening maar verder oploopt
want wachttijden bij vakantieveilingen en sunparcs van 30 minuten zijn zeker geen uitzondering.(30cent per minuut)
Uiteindelijk zegt vakantieveilingen dat de bon verlopen is en zij verder niets meer doen en schuiven het probleem naar sunparcs.

Na het vele bellen is er uiteindelijk iemand bij Sunparcs die probeert om zelf een herboeking met nr 55083 te maken maar met hetzelfde resultaat (vakantieveilingen wordt niet aanvaard) en raad mij aan om een klacht neer te leggen bij de klachtendienst.
Heb inderdaad een klacht verzonden naar center parcs.nl/klacht maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.

Gisteren nog maar eens een telefonische poging gedaan om toch mijn boeking geregeld te krijgen zonder resultaat,zelfde probleem.(18h15)
Uw medewerker gaf mij de raad om vandaag tijdens de kantooruren
nog maar eens een poging te ondernemen.
Helaas kon ook zij mij niet helpen met de waardebon van vakantieveilingen maar deed een tegenvoorstel met een korting van
199,60€ in plaats van 250€
Omdat ik uiterlijk morgen mijn verlof (3 weken vooraf)moet regelen heb
ik dan maar aanvaard en vanavond het restbedrag van 50,40€gestort.

Omdat dit mij een zeer slecht gevoel geeft voel ik mij genoodzaakt om een klacht in te dienen?

Mvg,

Guido

Ik had een boeking voor 527€ die aanvaard werd door Sunparcs en wil gewoon een herboeking doen voor hetzelfde bedrag.
Nu moet ik nog eens 50,40€ bijbetalen met de nodige spanningen die er zijn en vele langdurige telefoongesprekken met heel lange wachttijden
waardoor de kosten zeker opgelopen zijn tot 100 euro.

Kwijtschelding van die 50,40€ en terugstorting en een passende vergoeding voor de hoge telefoonkosten.

Mvg,

Guido

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GUIDO Mergaert