Klacht: Miniinthebox levert niet

op 31 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 07 januari 2013 bestelde ik een batterij voor mijn laptop. Na een bevestigingsmail dat was verzonden kwam er niets binnen. Op mijn beide mails om levering kreeg ik geen afdoende antwoord alleen een automatisch bericht met verwijzing naar de faqs. Ni nabijna 3 maanden ben ik het helemaal zat met die oplichters.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik mijn geld terug willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Heeft op 06 augustus 2013 om 07:39 geantwoord

Na lang wachten en klagen uiteindelijk mijn geld teruggekregen. Heel jammer dat het zo heeft moeten lopen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 06 augustus 2013 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door LoupdeMer