Klacht: Mini in the Box

op 24 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 15 september een Samsung Edge 7 bruin lederen hoes besteld en betaald via de website www.miniinthebox.nl
Het zou binnen enkele dagen geleverd worden.

Op 19 september krijg ik een mail (zie hieronder) waarin ik moet bevestigen dat ik mijn bestelling reeds heb ontvangen, hetgeen onjuist is. Kennelijk zijn het oplichters die hier aan het werk zijn.
Kan deze website door de Nederlandse autoriteiten en/of bevoegde instanties van het internet gehaald worden?

Dear info,
Thank you for your recent purchased from MiniInTheBox.com.
If you have received your order and are satisfied with our service, please click the Bevestiging button. Please don’t forget to review your items, we’d love to hear your thoughts and so would other customers.
Not received yet? Track de bestelling.
Not satisfied with your purchase? Please Laat het ons weten.
Have any questions or comments, please feel free to Neem contact met ons op.
Bestelnr.: #28237537

Wanneer ik mijn besteld en reeds betaald product ontvang.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 september 2017 om 12:23 geantwoord

Geachte Heer van Klaveren,

Uw hoesje met normale luchtpost verzonden

Bestellingen die met de verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 16 Werkdagen (3-4 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

U kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket toevoegen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox