Klacht: Minderjarig jaarcontract

op 26 april 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Me zoon van 16 jaar wou info via mail doen en heeft onwetend op bevestig gedrukt ofzo en zit nu per email vast aan een jaarcontract Zonder mijn toestemming en gebeld werdcer gezegr niet onderuit te kunnen mits iemand anders t contract opneemt nou lekker dan hij heeft geen inkomsten heb zelf minimum

Dat dit ongedaan gemaakt word en hij is 16 nooit daar geweest en belachelijk onwetend voor info onbewust op iets gedrukt en zit nu jaarcontract vast echt geen woordenvoor belachelijk ik heb als moeder niks getekend en wil dat dit ongedaan gemaakt word hij kan niet eens sporten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 april 2017 om 15:51 geantwoord

We snappen je frustratie, Astrid. Via het internet heeft jouw zoon inderdaad een Onbeperkt jaarcontract afgesloten. We zien ook dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Binnen 14 dagen bestond er de mogelijkheid om het contract te herroepen, maar hier is geen geen gebruik van gemaakt. Daarom is de enige mogelijkheid om het contract te ontbinden via een coulance contractovername. Ken je iemand in jouw omgeving die het contract van jouw zoon wil overnemen? We horen het graag.

Heeft op 26 april 2017 om 21:31 geantwoord

Hij zegt geen mail te hebben gehad en me zoon heeft autisme spectrum heeft geen inkomsten en ikzelf ook schulden dus en hij is 16 en heb hem er geen toesteming voor gegeven dus kloppen zoveel dingen niet hij ken t zelf niet eens gedaan hebben want hij weet dat hij niet kan sporten

Reactie van de melder van de klacht Abc 123

3 maanden geleden - En hij kan niet eens sporten ivm longafwijking