Klacht: minder terugbelaling

Hasmik op 22 december 2013 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Global Collect.B.V.,
Ik heb afgelopen week een bestelling gedaan van 4 producten. Helaas 1 product was al uitverkocht en moet het bedrag van 41.30euro terugbetaald worden op mijn rekening. Ik heb vandaag betaling gekregen i.p.v. 41.30euro heb ik 37.16 euro gekregen. Gr. Hasmik

Gewenste Oplossing:

Dus iets klop niet. Ik verwacht van u dat het verschil van het bedrag wordt terugbetaald op mijn rekening. Graag aanpassing a.u.b. Ik wacht op uw reactie met belangstelling tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door