Klacht: minachting klant

op 03 juli 2012 over Aegon in de categorie Verzekering

Sinds mijn pensionering op 1 juni 2011 heb een probleem met Aegon over de uitbetaling van mijn pensioen. Eerst ontving ik niets, tot eind juli.Daarna ontving ik teveel omdat er geen rekening werd gehouden met een verdeling wegens echtscheiding. Sinds September vorig jaar bel ik daarover maandelijks en nu wekelijks met de Aegon en tot deze week ben ik nog nooit teruggebeld, laat staan geschreven.Vanaf februari 2012 heeft Aegon de uitbetaling van mijn pensioen gestaakt, natuurlijk om het teveel uitbetaalde te verrekenen, alleen krijg ik daarover geen uitleg of toelichting.Sinds eind mei bel ik wekelijks en wordt mij ook wekelijks beloofd dat ze terugbellen, maar tot deze week gebeurde dat niet. Nu heeft iemand zelfs 2x gebeld. De 1e keer met de mededeling dat er geen nieuws was en nu de 3e juli met de mededeling dat er vandaag nog geld wordt overgemaakt. Ze wist niet hoeveel, maar wel dat het terecht was en dat er later uitleg volgt. Wanneer is nog niet duidelijk. U mag zelf uw mening vormen. Ruud,pg.

Een schriftelijke uitleg over wat en waar het fout is gegaan, welke bedragen er spelen en wie er recht op wat heeft.
Excuses hoeft niet, want ik ga er vanuit dat de mensen van Aegon hun klanten niet bewust schofferen en dat het \'gewoon\' een zieke organisatie is waarin ze werken en dan is duiken soms de meest voor de hand liggende optie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 24 juli 2012 om 13:51 geantwoord

Beste meneer De Groot,

Mijn collega verstuurt u vandaag per post het gevraagde overzicht van uw pensioen.

Vriendelijke groet,

Anne
AEGON Webcare

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aegon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud