Klacht: Milka koekjes

op 09 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik wil een klacht indienen tegen de action omdat mijn dochtertje goed ziek is geweest van de milka koekjes van de action mijn dochtertje heeft kippeneiwit allergie en er stond niet op de verpakking dat zij dat niet mocht eten waardoor haar allergie was verergert na het eten van de koekjes

Mijn dochtertje van 10 heeft daardoor veel verzuim op school gehad en zou graag Van de action een compensatie willen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinazuijlen