Mijn Klacht:
Nummer 45 niet ontvangen. Dit is de derde keer dit jaar. Nu meld ik het .
Hopelijk wordt dit nummer nagezonden.
Gewenste Oplossing:
Als ik nummer 45 z.s.m. in mijn brievenbus vind.

Nummer 45 niet ontvangen. Dit is de derde keer dit jaar. Nu meld ik het .
Hopelijk wordt dit nummer nagezonden.
Als ik nummer 45 z.s.m. in mijn brievenbus vind.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 14 november 2017 om 09:14 geantwoord
Geachte mevrouw Klappe-Holtkamp,
Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed.
Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 1 week verlengd.
Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!
Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.
Met vriendelijke groet,
Aylin