Mijn Klacht:
deze week geen mikro gids ontvangen – graag alsnog een gids
Gewenste Oplossing:
fantastisch gids, mooi uitgave en goed weer gegeven

deze week geen mikro gids ontvangen – graag alsnog een gids
fantastisch gids, mooi uitgave en goed weer gegeven
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 20 januari 2017 om 15:35 geantwoord
Geachte mevrouw Kant- Radford,
Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op zaterdag voor 18.00 uur.
Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!
Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.
Met vriendelijke groet,
Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids