Klacht: Bezorgen

Anita de bruyn op 16 juli 2018 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft geen mikrogids ontvangen en ik wordt niet geholpen want ik heb geen abonnementennr en dat wordt via de mail gevraagd wil je telefonisch contact krijg je ook eerst een bandje en dan moet je eerst het abonnementennr geven en als je dat niet heb kom je ook niet verder.snappen ze niet bij de Makro gids dat die folie die om de gids zit waar dit nr op staat weggegooid wordt?
Ik vind dit een hele slecht zaak dat je niemand aan de telefoon kan krijgen zonder dat je een abonnementennr heeft.

Gewenste Oplossing:

Als de gids bezorgd wordt en dat je persoonlijk iemand aan de telefoon krijgt die je verder kan helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Mikrogids

6 jaren geleden - Geachte mevrouw De Bruyn, Vervelend dat uw moeder geen gids ontving en dat u niet met ons in contact kon komen. Wij geven u graag een uitleg. Wij geven onze abonnees de mogelijkheid om bezorgklachten op twee manieren telefonisch door te geven: - Via het 0900-nummer en optie 1 in het keuzemenu. Hiervoor heeft u inderdaad een abonneenummer nodig. - Via 035 - 672 68 80 (optie 4) krijgt u op werkdagen altijd een medewerker aan de lijn. Met behulp van de adresgegevens kunnen wij dan direct een gids nazenden. Beide telefoonnummers staan achterin de Mikro Gids. Wij raden u aan contact op te nemen via het 035-nummer zodat wij u goed van dienst kunnen zijn. Alvast bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Timo Jansen Klant Contact Centrum KRO

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dit klopt dat er 2 telefoon nr. Zijn heb deze ook alle 2 gebeld en op dat je persoonlijk contact zou krijgen kreeg ik hetzelfde bandje als bij het andere nr.mijn moeder heeft vandaag de mikrogids ontvangen was iets mis gegaan bij de post maar bedankt voor de reactie maar nogmaals het telefoon nr.waar je persoonlijk contact krijgt werkt niet altijd misschien omdat het nu vakantietijd is dat ze het bandje erop zetten .

Mikrogids

Heeft op 17 juli 2018 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Bruyn,

Fijn dat uw moeder de gids uiteindelijk toch ontving.

Volgens onze informatie is het nummer voor persoonlijk contact tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar via optie 4 (overige vragen). Via optie 1 komt u inderdaad bij hetzelfde automatische systeem terecht als bij het 0900-nummer, dus het is van belang dat er voor de vierde en laatste optie gekozen wordt.

Wij geven de klacht door om na te gaan wat er precies misgaat en vernemen het graag wanneer er problemen zijn met de bezorging.

Met vriendelijke groet,

Timo Jansen
Klant Contact Centrum KRO

Alle klachten die gemeld zijn door