Klacht: Mike

op 05 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga iederre ochtend vanaf station zetten andelst om 8:06 uur na de Han in arnhem. Echter met de drukte afgelopen weken ben ik 2 keer bijna mijn trein gemist omdat er niemand meer bij kon er waren zelfs mensen die niet meer in de trein konden. Ipv van een 3de wagon erbij te doen doet arriva het met 2 waardoor mensen gewoon een half uur moeten wachten.

Ik ben tevreden als ik s'ochtends om 8:06 gewoon een zitplek heb!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 september 2018 om 14:06 geantwoord

Beste MikeTreep,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt op een traject van Arriva. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Tijdens de start van het nieuwe schooljaar is er, over het algemeen, een toename van het aantal reizigers op de bus- en treintrajecten. Er wordt zo goed mogelijk ingespeeld op deze situatie, bijvoorbeeld door de inzet van extra materiaal, om onze reizigers een goede reis te kunnen blijven bieden.

We verdelen al ons beschikbare materieel zo optimaal mogelijk en zoveel als mogelijk passend op het aanbod van reizigers in de spits. Op de drukke tijden hoogste frequentie en langste treinen dus. En natuurlijk monitoren we elke dag weer hoe en of dat goed gaat.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door MikeTreep