Klacht: Lessen die zij afbelden moeten wij toch betalen

op 20 april 2014 over Mike s Rijschool te Amersfoort in de categorie Rijscholen

Mijn zoon is eind 2012 begonnen met rijlessen bij Mike. Meerder keren belde hij af of kwam gewoon niet opdagen. Nu krijg ik van DAS Rechtsbijstand uit Groningen nog een rekening voor € 540,00. Of ik die maar even met spoed wil betalen. Volgens gaat het maar om een paar lessen en dat kan toch nooit € 540,00 kosten? Er zit ook geen gespecificeerde nota bij. Belachelijk, hij durft zelf geeneens contact met ons op te nemen.

Dat ze eerst een gespecificeerde nota sturen, zodat ik kan zien waar die € 540,00 voor zijn.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mike s Rijschool te Amersfoort

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mike s Rijschool te Amersfoort over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mike s Rijschool te Amersfoort nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mike s Rijschool te Amersfoort in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mike s Rijschool te Amersfoort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Mike s Rijschool te Amersfoort

5 jaren geleden - In reactie op deze klacht het volgende:Na de laatste les hebben wij in 10/2012 contact gehad met uw zoon, waarin hij zelf heeft aangegeven te willen stoppen bij onze rijschool (heel netjes omschreven !) Hebben wij aangegeven direct de factuur op te maken. Natuurlijk is deze verstuurd inclusief herinnering etc.Dat we pas nu in 2014 een vervolg traject inzetten om het openstaande bedrag eindelijk te vorderen, is in vergelijking met andere bedrijven redelijk riant te noemen.Daarbij schrijft u zelf eerst hier een klacht !? terwijl u na de brief (aanmaning) niet eerst contact met ons probeert op te nemen !Na contact op 22/04/14 blijkt dat er zelfs een les minder berekend is op de factuur dan daadwerkelijk gereden is ... Wij kunnen er weinig aan doen dat er vergeten wordt dat er 1,5 uur per keer gereden is per les, en dat het resulteert in 1,5 keer het uurtarief.Om af te sluiten vinden we het jammer dat het allemaal zo gelopen is, maar vooral dat niet even deze klacht ? is aangepast op de werkelijke gang van zaken, of gewoon weer is verwijderd !!Met vriendelijke groet, Auto en Motor Rijschool Mike's

Mike s Rijschool te Amersfoort

Heeft op 12 mei 2014 om 16:32 geantwoord

22/04 en 25/04 contact gehad met de heer P.Ooms. (oud leerling)
We hebben op verzoek aanvullende overzichten via mail verstuurd.
De heer Ooms heeft hierna in overleg de factuur minus kosten van de herinnering overgemaakt op onze rekening.
De openstaande factuur is daarmee voor ons afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Wokkie Wouke