Klacht: Nooit wat binnen gekregen

Martin 1234 op 05 maart 2019 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Status Open
Datum 5 maart 2019

Een klant heeft een ring besteld bij mijnnaamketting.nl, maar deze nooit ontvangen. Ondanks herhaalde meldingen over het probleem, heeft de klant geen verdere communicatie ontvangen en is er een openstaande rekening van 83 euro, die zij weigert te betalen. De klant hoopt dat de rekening wordt verwijderd.

Mijn Klacht:

Beste mevr meneer.
Had ring besteld bij naam ketting. Nooit binnen gekregen. Al vaak door gegeven nu rek van 83 euro. Maar dat ga ik niet betalen want ik heb t niet gehad. Ze gingen kijken waar t was gebleven nooit meer wat gehoord. Betaal altijd netjes wil geen last hoop dat de rek weg word gehaald. Bedankt gr jolanda bruin

Gewenste Oplossing:

Als de rek weg is want nooit binnen gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM