Mijn Klacht:
Heb op 6.12.2018 een bestelling geplaatst en nog altijd niet gekregen als ik een mail stuur krijg ik een standaard mail terug zodanig dat ik nog altijd even wijs ben .
Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn als ik mijn ketting krijg .
Ronseingrid op 17 januari 2019 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten
Een klant heeft op 6 december 2018 een bestelling geplaatst bij mijnnaamketting.nl, maar heeft deze tot op heden niet ontvangen. Bij het versturen van e-mails naar het bedrijf ontvangt de klant alleen standaardreacties, waardoor er geen duidelijkheid ontstaat over de status van de bestelling.
Heb op 6.12.2018 een bestelling geplaatst en nog altijd niet gekregen als ik een mail stuur krijg ik een standaard mail terug zodanig dat ik nog altijd even wijs ben .
Ik zal tevreden zijn als ik mijn ketting krijg .
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM