Klacht: Mijn zoontje .

op 29 december 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Hallo.
Mijn zoontje(1 jaar oud) zit in een pleeg gezin
Ik ben al bijna een half jaar aant vechten om mijn zoontje terug te krijgen maar jeugdzorg heeft Heel mijn verleden van af dat ik 3 jaar oud was dat heeft verder niets te maken met mijn zoontje
Ik wordt Door jeugdzorg beschuldigd dat mijn zoontje een beperking zou hebben ik zelf heb een beperking en zijn vader ook en ik wist al voor dat mijn zoontje geboren zou worden dat hij zelf ook een beperking zou hebben verder toen hij 3 maanden oud was draaide hij zich al om en jeugdzorg zegd nee dat is niet zo deweil ik zelf filmpjes daar van heb en die heb ik laten zien en dan zeggen hun van ja ja uhm en daarna hoor ik er niks meer over hun blijven bij hun verhaal vader van de kleine is niet in beeld vecht zelf ook niet .
Ik zelf blijf vechten maar vind het bar slecht dat jeugdzorg niet mee werkt na terug werken na mij als moedet en kind jeugdzorg zelf zegd elke keer
Kind hoort altijd bij de moeder nou ik geloof ze niet jeugdzorg heb ik nooit vertrouwen in gehad en zal ook nooit vertrouwen krijgen in jeugdzorg.
Mvg kayleigh heimans

Ik zou pas echt gelukkig en tevreden zijn als ik
Mijn zoontje weer bij me heb..

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kjw heimans