Klacht: Mijn Van Dijk wachtwoord voldoet niet aan de nieuwe veiligheidseisen

op 30 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs geprobeerd om in te loggen bij Van Dijk om een boekenpakket te bestellen, alleen werd er gevraagd om het wachtwoord van mijn account te wijzigen, nadat ik meerdere malen mijn wachtwoord heb gewijzigd en aan al eisen voor een goede wachtwoord heb voldaan lukt het mij nog steeds niet om in te loggen en krijg ik deze volgende melding ‘Jouw wachtwoord voldoet niet aan onze nieuwe veiligheidseisen of jouw wachtwoord is verlopen. Klik op ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te maken.’

Gewenste Oplossing:

Als ik de mogelijkheid krijg om in te loggen bij Van Dijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 september 2016 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Saleh,

We hebben je een paar dagen geleden een nieuw wachtwoord in een privémailtje gestuurd.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Saleh1995