Klacht: Mijn toestel wordt niet gerepareerd!

op 25 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Hallo,

Ik heb een EWP verzekering lopen en ben alles behalve tevreden. Laat ik beginnen met de maand april. Ik Betaal mijn premie aan het begin op de 2e van de maand. 3 dagen later krijg ik bericht dat ik teveel premie heb betaald, en dat ik geld terug krijg. Ok denk ik, is goed. Ik ben tot het punt gekomen dat mijn toestel schade heeft. Het is 16 april, mijn toestel breng ik naar Electronic Repair in Barendrecht. Dat is een bedrijf die gekoppeld is aan EWP die de reparaties doet. Kom ik aan bij dat bedrijf en zeg ik vriendelijk dat ik schade heb en dat ik wil dat het gerepareerd wordt. Oke zegt de reparateur, ik ga even op mijn computer uw gegevens aanmelden. Dan kijkt de reparateur op zijn computer en ziet en zegt dat mijn naam in het rood staat en dat hij eerst goedkeuring nodig heeft van EWP. Huh dacht ik hoe kan dat dan, ik betaal gewoon iedere maand mijn premie en voor ik het weet heb ik niks openstaan. Ik had ruim een week geleden nog geld terug gekregen van EWP omdat ik nog teveel had betaald.? Maar in ieder geval ik dacht niks aan de hand, ik liet mijn toestel daar achter want de reparateur zou er achter gaan en gaan bellen. Ook ik ging bellen om te vragen wat er aan de hand was. Nu krijg ik iemand aan de lijn die het zich niks kan schelen. Ik krijg geen helpend antwoord en wordt mij verteld dat ik moet mailen. Nou ben ik gaan mailen wat de hele situatie is, en 1 dag later krijg ik een antwoord die voor de helft te begrijpen is. Wat ik er van begreep maar eigenlijk ook niet begreep is dat ik volgens hun mijn premie te laat is betaald en mijn verzekering is bevroren. Ik Betaal iedere maand op tijd en ik ben daar helemaal niet van op de hoogte. Nu mail ik weer met daarin staan dat dit een misverstand is en ik altijd op tijd betaal. Ik wil dat dit opnieuw wordt bekeken. 2 dagen gaan voorbij en ik krijg geen antwoord. Ik bel nog een keer naar het reparatiebedrijf om te vragen of ze wat gehoord hebben Maar tevergeefs. Ik heb weer gebeld naar EWP en ik werd behandeld als een hond zo voelde ik me echt. Diegene aan de telefoon had er echt helemaal geen zin in en wilde helemaal niks voor me doen. Hij zei me de hele tijd van ‘ja sorry ik kan niks doen je moet mailen’ ik zei ja dat doe ik alde heletijd maar krijg geen antwoord. En dan vraag ik of ik iemand anders aan de lijn kan krijgen, maar nee hoor ik krijg weer zo een gewetenloze en natte antwoord. Ik werd erg kwaad en ben weer gaan mailen met dat ik eis dat ik direct antwoord krijg en ik wordt verder geholpen. Ik ben bereid aangifte te doen als ik niet wordt geholpen. Ik stuurde daarbij alle gedane betalingen van april tot terug naar december. In de hoop dat ik wel wordt beantwoord. Nu 5 dagen later en ik heb nog niks gehoord. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik moet doen. Als ik bel zeggen ze dat ik moet mailen en als ik mail krijg ik geen antwoord. IK WORDT ECHT VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD. Ik hoop in ieder geval dat ik van jullie Van Klacht wel een antwoord krijg.

Ik hoop op een spoedige reactie,

Ik ben tevreden als mijn toestel wordt gerepareerd want daar gaat het uiteindelijk om. Ook zou ik antwoord willen krijgen op mijn vraag. Ik zit nu al ruim een week zonder telefoon.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Kuyt