Klacht: MIJN TELEFOON ZOU TOTAL LOSS ZIJN

op 13 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

IK HEB VORIG JAAR EEN SAMSUNG S6 GOLD GEKOCHT BIJ MEDIA MARKT IN GRONINGEN, NU NAAR EEN JAAR MAAK HIJ GEEN VERBINDING MEER MET WIFI, IK HEB DE TELEFOON NAAR MEDIA MARKT GEBRACHT, EN ZIJ HEBBEN HET NAAR DYNAFIX GESTUURD, NU HEB IK BERICHT GEKREGEN VAN MEDIA MARKT DAT MIJN TELEFOON NIET ONDER DE GARANTIE KAN WORDEN GEMAAKT, OMDAT DYNAFIX ZEGT DAT MIJN TELEFOON DOOR DERDEN ZOU ZIJN OPEN GEWEEST, DIT IS ABSOLUUT NIET WAAR

IK BEN PAS TEVREDEN ALS IK MIJN TELEFOON WEER KRIJG EN DAT HIJ HET DOET ZOALS HET ZOU MOETEN , DUS OOK DAT HIJ CONTACT MET WIFI MAAKT

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht hfendker

1 maand geleden - Hallo de imei nr is 354901 07 991659 0

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 oktober 2017 om 14:54 geantwoord

Geachte klant,

Tijdens de controle van uw toestel is gebleken dat er een niet originele backcover op het toestel zit. Tevens zat deze backcover bevestigd met niet originele tape. Ook staan er letters met een marker in het toestel geschreven die hier niet horen te staan. Met deze reden valt het toestel buiten garantie en kunnen wij geen kosteloze reparatie uitvoeren.

Wanneer u het niet eens bent met de garantievoorwaarden welke wij hanteren kunnen we u alleen maar adviseren om dit voor te leggen bij de garantieverstrekker (Samsung). De prijsopgave is terecht opgemaakt en zal ook gehandhaafd blijven.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door hfendker