Klacht: MIJN TELEFOON ZOU TOTAL LOSS ZIJN

op 13 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK HEB VORIG JAAR EEN SAMSUNG S6 GOLD GEKOCHT BIJ MEDIA MARKT IN GRONINGEN, NU NAAR EEN JAAR MAAK HIJ GEEN VERBINDING MEER MET WIFI, IK HEB DE TELEFOON NAAR MEDIA MARKT GEBRACHT, EN ZIJ HEBBEN HET NAAR DYNAFIX GESTUURD, NU HEB IK BERICHT GEKREGEN VAN MEDIA MARKT DAT MIJN TELEFOON NIET ONDER DE GARANTIE KAN WORDEN GEMAAKT, OMDAT DYNAFIX ZEGT DAT MIJN TELEFOON DOOR DERDEN ZOU ZIJN OPEN GEWEEST, DIT IS ABSOLUUT NIET WAAR

Gewenste Oplossing:

IK BEN PAS TEVREDEN ALS IK MIJN TELEFOON WEER KRIJG EN DAT HIJ HET DOET ZOALS HET ZOU MOETEN , DUS OOK DAT HIJ CONTACT MET WIFI MAAKT

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 dag geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door hfendker