Klacht: mijn Samsung Galaxy S7 Edge, Black Onyx niet bezorgd

op 19 september 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een ontzettend slecht bedrijf is o p d koeriersbedrijf

wat een leugens vertellen deze medewerkers
3 maal gebeld en 3 verschillende verhalen op 3 verschillende tijdstippen
de hele dag vandaag zijn we thuis geweest helemaal voor niks

krijg een telefoontje om 14:40 uur door technische reden kan ik het pakket niet bezorgen

nu blijkt dat er aan de k p n wordt gemeld dat ik niet thuis was daar ben ik van 15:00 t/m 20:00 uur aan het bellen geweest en aan het eind van het verhaal wordt me verteld ga maar naar de k p n winkel dan hebt u de telefoon zeker in u bezit dus o p d de medewerkers van k p n hebben ook weinig vertrouwen in jullie

nooit meer in o p d

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Online Pakket Dienst

8 maanden geleden - Beste Henry, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak dat je hebt gehad. We zouden graag deze klacht willen afsluiten. Daarvoor horen we graag of we nog iets voor je kunnen betekenen of dat je inmiddels in het bezit bent van je nieuwe telefoon. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 17 februari 2017 om 16:05 geantwoord

Beste melder van de klacht,
Gezien deze tijd geruime tijd geleden is geplaatst willen we deze graag afsluiten. Om misverstanden te voorkomen zullen we deze klacht dan ook in behandeling nemen en meteen als opgelost markeren. Mocht dit niet het geval zijn voor deze klacht dan horen we dit uiteraard graag. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Online Pakket Dienst

Heeft op 17 februari 2017 om 16:09 geantwoord

nooit niets meer vernomen van deze pakket dienst schandalig afhandeling

Reactie van de melder van de klacht H H Tilburg

7 maanden geleden - nooit niets meer vernomen van deze pakket dienst schandalig afhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door H H Tilburg