Klacht: mijn registratiecode voor de jaaropgave van 2012 werkt niet

op 20 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb van 2010 tot dec 2012 bij Albert heijn gewerkt in venlo-zuid. toen ik wegging kreeg ik een brief met een link naar mijn-loonstrook.nl en een registratiecode, en dat het 16 maanden open bleef staan voor me. Nu wil ik me aanmelden om me belastingteruggave te doen en werkt me code niet. en ben pas op de 12de maand.

Gewenste Oplossing:

een nieuwe werkende code, of mijn jaaropgave toegestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikita93